
Procesmanager Logistiek
Zoekt u een Interim Procesmanager Logistiek?
EdInterim ondersteunde
als Interim Procesmanager Logistiek reeds diverse
organisaties;
- opstarten of juist sluiten van een site
- efficiency verbetering
- implementatie van een nieuwe klant
- overgaan op een ander ERP systeem
- in elkaar schuiven van verschillende sites
- overname (of samenvoeging) van een andere organisatie.
Samenwerking projectteam
Juist omdat juist in een logistiek operatie heel sterk wordt gekeken naar efficiency, effectiviteit, procesbeheersing, procesoptimalisatie, KPI’s, kosten, tijd en doelmatigheid, is het van belang dat de Interim Procesmanager Logistiek de eenheid in een projectteam brengt en houdt. Ook moet de Logistiek Procesmanager beschikken over politieke sensitiviteit en ervaring met stakeholdermanagement om goed te kunnen manoeuvreren in organisaties.
Betere teamresultaten
EdInterim geeft als Logistiek Procesmanager het team ruimte voor creativiteit en brainstormen, en inspireert de teamleden om andere oplossingen en ongewone denkrichtingen te vinden. Toepassen van out- of-the-box denken levert naast voldoening en (werk)plezier, onbegrensde mogelijkheden op. Excelleren in innovatie? Lees meer over Innoveren-in-1-dag voor Logistieke organisaties.
Project versnellen en foutkansen reduceren
Omdat (logistieke) projecten een afgebakend geheel vormen, er is een kick-off / start en een – door tijd of doelen bepaald - einde, zijn deze zeer geschikt voor de inzet van een Interim Logistiek Procesmanager. EdInterim kan door zijn kennis, kunde, netwerk en ervaring transport projecten versnellen en foutkansen reduceren; dat verdient zich dus dubbel en dwars terug. Lees meer over de logistieke processen die EdInterim eerder begeleidde. Of neem contact op om vrijblijvend de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.